Doorgaan naar hoofdcontent

Beautyboek, Seventeen Ultimate guide to style


Een tijd terug heeft mijn zus van de boekenbeurs een nieuw beautyboek meegenomen. Zoals jullie weten ben ik daar dol op en ik heb er dan ook al een aantal in mijn kast staan, die vaak weer tevoorschijn haal. Nu heb ik een nieuwe aanwinst namelijk;  "Seventeen Ultimate guide to style, how to find your perfect look" Een leuk boek die ik graag aan jullie wilde laten zien. Een leuke aanwinst voor echte beauty liefhebbers en voor iedereen die ervan houd om elke keer weer een nieuwe outfit tevoorschijn te toveren!


Het boek bestaat uit zes looks met elke keer dezelfde opbouw van de hoofdstukken. Naast de verschillende looks staan er ook nog wat extra dingen in. Maar ik ga het hebben over de opbouw van de verschillende looks, zodat jullie een beetje het idee hebben hoe het boek in elkaar steekt.


Hierboven zie je welke looks er allemaal in voor komen. Ik ben zelf meer van de Edgy look, maar ben ook erg weg van de Girly en Indie look. Dus daar ga ik zeker mee experimenteren. 

de look
Elk hoofdstuk begint met een look. Dit kunnen een van de 6 looks zijn die je in de inhoudsopgave ziet. Daarin zie je de look in een moodboard. Zodat je in een oogopslag kan zien, hoe de look eruit ziet. Super handig als je net als ik, eigenlijk niet echt weet waar jou kledingstijl bij past


Musthaves
In dit hoofdstuk staan de musthaves die je in je kast "moet" hebben om die look de leukste looks te creëren. Hierboven de must have van de Girly look. Ik ben vooral fan van het groene rokje. Lekker een knal kleur met dit heerlijke weer!

Natuurlijk is het ook wel handig als je weet hoe je deze musthaves het beste kan dragen. Want je kan dit wel in de kast hebben hangen, maar wat heb je daar aan als je echt geen idee hebt hoe je dit moet dragen? Daarom is daar ook een stuk aan gewijd. Zodat jij je musthaves op een leuke manier leert te combineren.


Er staan een aantal meiden in uit verschillende steden die graag hun stijl delen. Met onder andere tips en een moodboard, om weer te geven, wat zij leuk vinden. Zo kan je goed zien hoe je een moodboard kan weergeven in kleding. Vervolgens worden er leuke looks weergegeven voor school, werk, een date en een avondje stappen. Erg leuk allemaal! Ik heb in ieder geval wat ideeën op gedaan.


Voor het boek hebben ze ook wat Celebs kunnen strikken. Die elk wat vertellen over de kleding die zij graag dragen. Met wat insiders tips kan jij je zo kleden als je favorieten Celeb.


Natuurlijk houden we ook van inspiratie en dat kan je in dit boek op allerlei manieren vinden. Van voorbeelden van bloggers, studenten en Celebs tot look uit verschillende landen. Allemaal samen gebundeld in een groot dik stijlboek. Ik ben verkocht!! 


Ik heb het boek gekocht op de boeken beurs voor maar 4 euro. erg goedkoop! ik heb even rond gekeken voor jullie en hij is nog te krijgen op bol.com voor €17,99 dus als je niet kan wachten kan je hem daar kopen. Klik hier om het boek te kopen. 

wat vinden jullie van beautyboeken, en hebben jullie er zelf ook een paar?  

XxX AnouschAttack 

Reacties

  1. Vet ik zou er ook wel een willen.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem overlaatst gekregen voor mijn verjaardag, echt een super boek!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit boek lijkt me echt heel leuk! Bedankt voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk boekje =]! Ow die foto van Miley Cyrus in dat jurkje vind ik zo mooi!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me echt een leuk boek! Ik zal hem op mn lijstje zetten! :)
    Leuke blog! Ik volg je volg je terug?

    Liefs,,

    http://lovaliciousbylidy.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit! Ik heb zelf Style van Lauren Conrad en vind die ook helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.